Sabtu, 27 Oktober 2012

comeback update!!

salam.

errr...... nk taip apa r kat sini. gila dah lama tak update, dah tak qeti pun nak update blog. tergerak hati nak update mana tau ada orang rinduuu.. kesian silent reader aku. HA. HA. HA. =.=" maklum la bila dah start keja neh, macam busy sangat plak (buat2 busy). sampai takda masa pun nak manjakan diri. hehe..

pejam celik pejam celik dah nak masuk setahun pun aku keja. dannn skang ni dah nak masuk hujung tahun pun kan. cepat sungguh masa skang ni kan. rasa macam tak dan rasa nak besaq plak tau tau tahun depan dah 23 plak.. pastu 24.. pastu 25.. pastu 26.. pastu ada anak. eh?! tetttt!! haha. setiap manusia ingin bahagia. AKU INGIN BAHAGIA. :P

arghhh.. otak jammed. seriously tak qeti nak update. asek backspace ja dari tadi. bapa jam baru nak siap update ntah. ha, nak habaq bagi ni.. aku dah ada lesen dah skang ni. dapat dua hari sebelum raya posa ari tuh. mek lesen keta ja. motor mak aku tak bagi amek. mak aku kata pompuan bawak keta ja la lagi selamat. kannn.. hehe.. tapi.. bawak keta tak berapa nak cekap lagi la. hehe.. kalau cukup duit, bajet tahun depan nak beli jugak keta sebijik. secondhand sudaaa.. tak mampu lagi nak beli keta baru. kena bajet duit betoi betoi ni.. kalau tak, tak dapat la nak merasa bawak keta sendiri. ye dak?? :P

sudah la kot noo.. tak tau nak sembang dah. kalau agak agak rindu tunggu update aku, bleh ja request update. hahaha.. bajet gila. nah la tempek gambaq sekeping..

i am extremely happy.. am i??

eh kawan kawan.. p tidoq nuu..



tima kaseh daun keladi. lain kali baca lagi. :D

2 orang suda komen:

ZWAN SABRI berkata...

eh, 26 dh nak ada anak ek? kawennye bila? ahaks! ;)

Asma Ahmad berkata...

@ZWAN SABRI kawennya bila dah ada org masuk minang. haha.

Catat Ulasan

Baca sudah.. komen la pulak. :)


Unborn 8.0 Pink Pointer