Rabu, 22 Disember 2010

lepakinggg...

assalamualaikum & salam sejahtera...
harap2 suma sihat2 aja la... :)

ari ni aku kuaq umah jugak. hahaha... setelah sekian lama kan xkuaq umah. ( macam xkuaq langsung ) maksud aku di sini, da lama xlepak2 ngan kengkwan gitu... walaupun keadaan agak sengkek, huk3... tapi tetap enjoy ajew. hehehe... kuaq bukan buat apa pun kan. juz tengok wayang n makan2 jew pun. tengok wayang pun orang sponsored. hehehe... aku buat belanja tambang bas n makan perot aku ja. hahaha... then, member aku lak p tengok kasut bola. mamat tu dia tunggu loan masyuk ja, beh la duit loan dia tu buat beli kasut bola. mau x, bapak mahal kot kasut tu...

ha, crita sket la... ari ni i kuaq da bodyguard la. hahaha... member aku dua2 orang laki. aku sorang jew pompuan. tapi xkesah la. member2 jew pun... kami p tengok cita "Aku Masih Dara"... bagi aku crita tu ok jugak. jalan crita dia tu pasai 3 orang member ni, sofia - raja farah, hani - lisa si lawyer lam crita adamaya tu... ngan aleesya - wawa adnan sempit... depa 3 orang ni memang kaki clubbing la... slalu kuaq malam p party... then, ayah si aleesya ni, mintak tolong ngan sepupu aleesya ni nama dia firdaus - ashraf muslim, utk bimbing anak dia tu la yg buas tu... tapi si aleesya ni kira ok lagi sebab dia xminum arak or mek drugs... firdaus tu budak alim la... so, kalau nak tau crita dia sampai beh, p la tengok sendiri. hahaha... penat kot nk crita lam ni. dapat royalty xpa gak. hahaha... tapi crita ni memang bagos la. da moral yang depa nk gtau ar... tangkap sanubari gitu. hahaha...

telanjur mengarang panjang plak kan rini, i would like to show my appreciation to my best friend. ceewaah... speaking london u, adooolaaa... bukan pew pun. tima kasih la sebab belanja aku tengok wayang n dapat birthday present lagi. hahaha... walhal birthday aku da lama lepas. tapi sebab da xdan nk bagi, baru skang la dapat. teddy bear!!! hehehe... TQSM... :)

hehehe... panjang mengarang ari ni. so time to sleep la plak. mama da bising tadi xtidoq2 lagi. nite n morning... :)
tima kaseh daun keladi. lain kali baca lagi. :D

0 orang suda komen:

Catat Ulasan

Baca sudah.. komen la pulak. :)


Unborn 8.0 Pink Pointer