Isnin, 20 Disember 2010

perooottt...

assalamualaikum & salam sejahtera...
hopefully suma masih lagi dalam kesihatan yg baik2 sahaja... :)

aktiviti kt umah ari ni cam selalu jew... dk umah jew la aku ni kan. kojenye online aje la... cari2 koje. adooolaaa... perot aku ni memang problemo. aku pun xpaham toi. hehehe... bukan apa pun sebenaqnya, masalahnya bila aku makan xtaw nk kenyang la... memang masalah kot?? kalian penah jadi g2 x?? hehehe... makan plak 2 agaknya bukan sket. cam banyak jugak aku makan... tapi xpenah nk kenyang pun la. nk kata xbaca doa makan pun, da baca gak...

hmmm... ari ni lak da masuk 3 ari kot xmakan nasi lak. hehehe... semalam makan bihun goreng ja, ari ni lak makan bihun goreng ngan laksa. perot ni pun da masuk angin la pulok kan... senak jew asa ni. kepala pun da penin2 la sket... kena tidoq awal la kot malam ni. sebelum tidoq sapu minyak angin dulu. baru la bleh tidoq ngan nyenyaknya. hehehe...

moh la kite tido ye... mata da ngantok, kepala da penin2, perot da senak2 lagi... sebelum tidoq sapu minyak angin dulu. gunalah minyak yuyi cap limau. bagus utk perot kembung. hehehe...

live ur life!! :)
tima kaseh daun keladi. lain kali baca lagi. :D

0 orang suda komen:

Catat Ulasan

Baca sudah.. komen la pulak. :)


Unborn 8.0 Pink Pointer