Jumaat, 24 Disember 2010

dua ADAM

assalamualaikum & salam sejahtera...
sihat2 jew kot suma kan. hehehe... hopefully gitu la... :)

tengok tajuk ni sapa la dua ADAM ni kan. hehehe... ni la anak2 lelaki kak kiah a.k.a anak sedara aku la. hahaha... pa la. :p dua orang adam anak sedara aku ni memang hyperactive... sorang hyper-cry, sorang g hyper-scream. hahaha... memang hyper la depa ni. terlebih gula kot. :p  xlaqat nak layan cakap kot. cakap banyak cm mama depa la. hahaha... tadi kak kiah balek keja beli menan baru tok adam hilmi. excited la budak tu dapat menan baru kan. maksu ye p la mandi dulu. aku beh mandi dia dok ajak main la... cakap xteros lagi tapi paham la jugak. hehehe... maksu pun join la men skali.

muka excited la ni. pa yg dia dok cakap ntah la time ni. maksu ha jew. hahaha... 

da puas men p la tidoq lak. sok men len ngan p.lang anas. maksu pun xlaqat da. kul 12 lebih da. hehehe... da beh ngan adam hilmi, kena berdepan plak ngan adam dzulqarnain. aiyooo... budak ni pun la. hehehe... panggil konen. maksu nak kira duit ni... nak tukaq ngan mak ndak. duit tabung maksu suma duit syiling ( korek tabung da xda duit ) hehehe... nak kena asing2kan duit tu sebab nak bank in kat akaun mak ndak la... time ni la konen mula keja dia. maksu buat keja dia pun nk buat keja gak. xmembantu langsung la konen. hehehe...

nin dia... camna la maksu nk kira duit ni dik oii... hehehe...

tapi siap jugak kira2 duit tu. xsangka gak tengok syiling yg dok masuk tabung tu nampak cm sket jew. tapi dapat gak rm100. huhuhu... sayang lak nk guna. tapi nk buat camna lagi. desperate kot. hehehe... 

ok la kan... duit pun da siap kira kan. konen pun da tidoq. maksu pun tidoq jugak la. :)

tima kaseh daun keladi. lain kali baca lagi. :D

2 orang suda komen:

Zakiah_MamaAdamz berkata...

hahaha..saper lg hg nk lyn klu bkn bdk2 ni...heheheeee

hEartlEss berkata...

bdk2 yg byk mulut. hehehe...

Catat Ulasan

Baca sudah.. komen la pulak. :)


Unborn 8.0 Pink Pointer