Selasa, 28 Disember 2010

wateeerrrr

assalamualaikum & salam sejahtera...
harap suma sihat2 saja la... :)

water oh water... huhuhu... napa xda water??? start ari ni xdak ayaq la plak da... 1 penang kot dari kul 7 lebih tadi. dengaq2 sampai kul 7 malam t ja... harap2 betoi la. paham2 jew la kan kalau xdak ayaq ni memang darurat la. lagi2 tok org yg macam aku ni. hehehe... ( special case sket ) naseb bek bleh mandi jugak... budak2 tu ja la xmandi lagi. dua orang adam tu. hehehe... xcukup ayaq kot. tadi maksu mandi pun ala kadar ja. cukup2 ja pun... beh 1 kolah. hehehe... beralah la sket ngan maksu. hehehe... hampa budak2 xpa. :p

da jugak company n kilang2 yg tutup ari ni sebab xda ayaq... lebih kurang da cam isytihar darurat da. heeee... nak guna ayaq ari ni kena jimat2 la... da ayaq yg tadah tu pun, bukan nak cukup tok suma pakai. tapi yg penting mandi tetap mandi. hehehe...
tima kaseh daun keladi. lain kali baca lagi. :D

2 orang suda komen:

scha al ahmad berkata...

hg 2 mndi mstey ayaq byk...

hEartlEss berkata...

msti la... bukan mndi koboi...

Catat Ulasan

Baca sudah.. komen la pulak. :)


Unborn 8.0 Pink Pointer