Selasa, 3 Mei 2011

TERIMA KASIH

assalamualaikum

Saya Nurul Asma Munirah Binti Ahmad dengan dukacita ingin menyerahkan notis perletakan jawatan saya di syarikat Tuan berkuatkuasa serta merta dari tarikh surat ini dihantar.
Saya memohon maaf di atas perletakan jawatan saya. Ini disebabkan beberapa masalah peribadi yang tidak dapat saya elakkan. Tiada sebarang masalah berkaitan pekerjaan di syarikat Tuan. 

Diharapkan dengan notis ini pihak Tuan dapat memahami keadaan saya. Saya memohon maaf di atas segala kekurangan dan kesilapan saya sepanjang perkhidmatan saya di syarikat Tuan. Saya juga berterima kasih kerana Tuan telah memberikan saya peluang untuk berkhidmat di syarikat Tuan walaupun dalam tempoh masa yang singkat. 
Kerjasama dan jasa baik dari pihak Tuan amat saya hargai. Saya berharap agar syarikat Tuan akan terus berkembang maju.
Sekian, terima kasih.

wah... entry dimulakan ngan notis peletakan jawatan 24 jam. hahaha... hebat?? aku baru pas antaq surat benti keja tadi... puas ati kah?? agaknya... amacam?? ayat mau cantek ja kan nak mintak benti keja. *cantek ka* =.=
so, aku kembali menganggur... TERIMA KASIH kepada pihakpihak tertentu. yala kan... aku ni kan masuk keja pun takyah intebiu bagai... masuk redah ja. buat keja pun mainmain ja kannnnn... SYUKUR sangattt!! TERIMA KASIH... JASAMU DIKENANG!!

tima kaseh daun keladi. lain kali baca lagi. :D

8 orang suda komen:

MiSzy DiaN berkata...

ai?
berenti keja? mengapa kah?

scha al ahmad berkata...

gilo po nie haa..?
bru kejo jo dah nk bonti?
haaaaaaaaaish!

Asma Ahmad berkata...

@MiSzy DiaN
itu la psal... jdoh xpnjg. :p

Asma Ahmad berkata...

@scha al ahmad
ateee?????

r-5 berkata...

Lorh da benti kerja ka? takpa2! yang penting kita enjoy! hehe

Asma Ahmad berkata...

@r-5
yeay!! kte enjoy!! XD

nelly berkata...

la ..ni mesti kes nak enjoy ni ~

Asma Ahmad berkata...

@nelly
umo da mningkat da xleh nk pk enjoy sgt. da knflik dlman... :)

Catat Ulasan

Baca sudah.. komen la pulak. :)


Unborn 8.0 Pink Pointer