Khamis, 5 Mei 2011

burok benor perangai

assalamualaikum

kembali menghupdate belog...
.
.
.
.
.
*blur seketika*

okie dokie... semalam ari melalak. memang melalak sunggohsunggoh... bersempena ngan member aku bercuti sem, kami pun melepaskan gian. uhuk... lepas gian karokae... dulu memang bleh dikatakan tiaptiap minggu gak kami p karokae ni. tapi da sejak member aku masuk u da, aku takda geng la. g pun, dy yg bawak moto. nak harap aku?? hehehe...
sampai ja kat karok tu, agak blur ingat tak buka. maklum la da lama tak p. hehehe... duk nak pilih lagu pun penin. mau lak dok dengaq da orang dk melalak kan. tahan gelak jew. HAHA. jahat gila!! bantai sorang 10 lagu. bajet best la tuh. hahaha... memang best pun. =.=


best la sangat kan sampai semput. wahahaha... mau tak semput. kalau dulu leh la rilek ja 10 lagu. ni da lama tak karok tautau teros bantai 10 lagu. paling tak tahan, leh pi amek lagu ELLA lak tuh. HAHA. kalau ELLA dengaq kami nyanyi lagu dy, memang terbakao. hehehe... naseb la. da nama pun karok, bukannya masuk audition AF (audition AF pun bukan best)... :p
lepas nyanyi lagu ELLA, nak nyanyi lagulagu lain pun da tak dapek da. lagu yg slowslow pun cannot go da. hahaha... tapi yg penting, keGIANan kami terlaksana!! XD
tima kaseh daun keladi. lain kali baca lagi. :D

6 orang suda komen:

hantu berkata...

mesti hebat karok kan?hehe ;)

r-5 berkata...

huyyyooo, bukan main lagi karok2 yep. huhuh

Asma Ahmad berkata...

@hantu
hbat mrosakkn lgu ja... :p

Asma Ahmad berkata...

@r-5
hehehe... leh la lpas gian.

ZWAN SABRI berkata...

tetiba trasa nak berentap suara ngan hang plak.. HAHA

Asma Ahmad berkata...

@ZWAN SABRI
jom2... kta nynyi lgu rmlah ram. :p

Catat Ulasan

Baca sudah.. komen la pulak. :)


Unborn 8.0 Pink Pointer