Rabu, 30 Mac 2011

tetiba tingin plak

assalamualaikum

ini yg teman xgemor ni... gosok gigi cam xgosok jew... tulis HARD tapi standard SOFT ja... xberkesan langsung... buat geli gigi aku ja... ouh, berus gigi lagi. hehehe... bukan nak cita pasai berus gigi da pong... 4 april ni tarikh tutup utk apply upu kan?? adik-adik sekalian da apply kew lom?? udah update kew pilihan kos terbaru hampa?? kalau uitm da plak leh check kos pew yg layak ngan result spm... tak aci la... dulu-dulu zaman aku xdak pun. kalau dari dulu da kan senang. leh la jugak aku buat pilihan kos ngn waras xyah penin-penin pikir nk mek kos pew. budak-budak skang ni suma senang ja. hehehe...

gini ha rupanya kalau check tu... aku pun saja gak gatai nak check walaupun da lama berlalu zaman tu. =.=

kos yg berkait ngn sains suma banned aku. nampak sangat la kan aku ni "expert" sains. HAHA. niat mulanya nak check utk adik angkat aku tu la. hehehe... tapi seriously aku asa tingin nak study lagi lak... huhuhu... rindu life as a student. tidoq lewat malam study movie korea utk test, final, buat assignment last minute. hehehe... penat tatih-tatih naik tangga tapi drumstick maintain debab. tersipu-sipu kat depan kelas buat presentation. hehehe... rindu suma tu. asa xpuas lagi. walaupun study diploma tapi 2 tahun ja. tapi pikior loan rm10k tu sesak dada tiba-tiba. :p

ouh, lupa lak nak gtau. kalau hampa nk check kos yg layak tu, or ada yg da check kot... kat semak kos uitm xsusah pun. cepat ja... at least dapat gak tolong hampa buat pilihan. x cam zaman aku dulu. sob... sob... sob...
tima kaseh daun keladi. lain kali baca lagi. :D

10 orang suda komen:

Dg Ndr Mstkln berkata...

huaaaaaaaaaaaaaaa. rugi la wktu zaman aku xde bnde nie. T________T

Asma Ahmad berkata...

@dG
huhuhu... itu la psai. xaci kn?? cian kita... :(

Henry Zackery berkata...

sy rindu jugak zaman kolej dulu... byk kenangan manis T__T

Dua Wanita Paling Popular Di Facebook

kindergartenlibrary berkata...

Kalau Nelly pula , just isi ..
hehehe ..
tak tahu lah dapat ke tidak ~

Asma Ahmad berkata...

@Henry Zackery
btoi2... rndu sgt...

Asma Ahmad berkata...

@nelly
check lg sng. xyh penin2. hehehe...

kindergartenlibrary berkata...

dah bolek check skg ke ?
cmner ?

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ berkata...

hehee..!!
sekarang sume pakai on9 kan..
mudah dan cepat..
tapi kalo sekali talian dia sesak!!
hampeh..
berjanggut tunggu last2 kuor..
maaf..talian mengalami gangguan!!
ahahahaaa...
tp de baiknya buat cam dulu..
lbh senang kottt..

salam singgah dr mummy weiyda!!
nice entry!!
keep it up blogging ya!

new netry : http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/2011/03/kisah-cinta-sejatii-ko-ada-cinta-sejati.html

Asma Ahmad berkata...

@nelly
da bleh da... st jew check 2. da link kt entry... :)

Asma Ahmad berkata...

@♥WEIYDAWEINGWAFFA♥
hehehe... btoi gak 2. bla hang mmg bengang la. lg2 klu mnda 2 urgent. :p

Catat Ulasan

Baca sudah.. komen la pulak. :)


Unborn 8.0 Pink Pointer