Isnin, 3 Januari 2011

esok itu harapan

assalamualaikum & salam sejahtera...
sihat suma?? :) sihat jew kan. cam aku jugak sihat. hehehe...

ari ni banyak kisah kah?? still awake at this time... malam semalam pun xtidoq gak. subuh tadi mak su kol kat mama tapi aku yg jawab memandangkan mama p masjid.  mak ngah masuk hospital ari khamis ari tu. sakit jantung n tekanan darah rendah. kalau operate pun 50/50... abah ngan mama ja p tengok time mak ngah kat hospital ari tu. mak su kol, mak ngah da meninggal subuh tadi. 2 jan 2011, al fatihah... semoga roh mak ngah dirahmati dan ditempatkan di klangan org2 beriman... then tadi pagi p la ziarah jenazah, teros p ke kubuq sebab da xsempat nak p kat rumah. jenazah da dikapan... tunggu jenazah dikebumi sambil dengaq talkin dibaca. yg idup akan mati, dan yg idup, idup mesti diteruskan...

malam ni tidoq?? balek tadi aku da terbongkang tidoq. ngantok sangat seari xtidoq... sok lak k.eni nak angkut laptop aku p ofis. adoiii... ni la yg terpaksa berasingan ni. huhuhu... seminggu tu. huk3... boring tahap dewa la t. adoila... tapi sok kan nak kena calling2... nak call poli, pastu nak call tanya keja kosong... da search da vacancy kat bukit minyak. kalau dapat leh p skali jalan ja ngan mak teh... abah jugak yg nak kena antaq. da agak lama aku mengangguq kan. isk3... boring tu jadi pengangguq. susah nak cari keja skang ni. harap2 nak call sok leh dapat la... da ready kew?? hehehe... just wait n see...
tima kaseh daun keladi. lain kali baca lagi. :D

0 orang suda komen:

Catat Ulasan

Baca sudah.. komen la pulak. :)


Unborn 8.0 Pink Pointer