Isnin, 3 Oktober 2011

blog yang dipandang sepi

assalamualaikum


dah lama gila la aku tak menaip kat sini.. nuffnang pun dah tak pandang aku..bukan dilupakan, tapi melupakan. hahaha.. bukan bukan. takdan la nak update. ada ja sebenaqnya hal yg aku nak cita kat sini.. tapi, udahnya laptop aku tinggal kat penang, nak update guna laptop orang asa tak sedap la plak. takda nikmat.. =.="

last update pun pasai posa kan.. skang sampai aya pun dah beh, takdan jugak la nak wish aya. hehehe.. ni pun update guna laptop kak long. naseb la line berok ni elok kannnn.. ari tuh balek penang, line streamyx kat umah lak tak ok. tak ter-update jugek lah.. ari ni aku dok umah ja.. sebab ofis ari nih takda letrik. hehehe.. dok umah sorang sorang leh la jugak aku update blog. ni dah terlanjur update nih, ari tuh aya abang aku tunang lak. bukan tunang lagi skali, tunang lagi sorang. hehehe.. kalau nak update t, maybe tunggu balek penang kot (orang nak ka aku update??). sebab gambaq suma da dalam laptop tuh. haisshhh.. rindu benor kat laptop aku tuh. walaupun kalau dulu aku bawak mai sini pun tak guna, at least laptop tuh ada ngan aku.. :(

erk.. sudah lah tu kot. nak menaip apa lagi ntah. nanti nanti la plak (da la plak kot sebulan kemudian). kira aci la tuh. bukannya tak update langsung. hehehe.. orite suma. wa chao dulu k. kurang sopan lak. aku berundur diri dulu ya.. :p

tima kaseh daun keladi. lain kali baca lagi. :D

0 orang suda komen:

Catat Ulasan

Baca sudah.. komen la pulak. :)


Unborn 8.0 Pink Pointer