Sabtu, 7 Mei 2011

terhegeh hegeh

assalamualaikum

ha!! buat apa tuh?? kantoi... ngehhh~ selingan di malam yg kesunyian. sobbb...~ otak blank, tapi terhegeh hegeh gak nak buat entry... ekceli kan... aku tak prepare barang mende g utk sokk... jam da menunjukkan kul 1++ pagi. huhuhu... satgi baru terhegeh hegeh nak basuh tudung segala bagai (memang slalu camtu pun)... =.=
ha, beg aku pa cita da?? hahaha... karam ke lautan la jawabnya. da la perot lapaq ni. :p

sabarlah sayang... kuatkan semangatmu demi aku. hehehe...
tak nazak pun lagi. saja bikin drama ja lebih plak. hehehe... tapi tak tahan ar plak beg ni. aku bukan isi muatan lebih pun. dedua belah gak yg koyak pun... bawak pi kijo jew. tuh pun isi payung ngn towel kecik ja. sadis sunggoh... i_____i
nak p rosekrosek dapoq lak la... urgghhhh... :(
tima kaseh daun keladi. lain kali baca lagi. :D

8 orang suda komen:

ZWAN SABRI berkata...

Dia nak suwuh beli yg baru la tuu.. HAHA

r-5 berkata...

huhu, aduss nampaknya nak kena pakai beg baru tuh. hehehe selamat bekerja. saya je menganngur lagi. huhu

nelly berkata...

isi banyak barang kot ~

belogkiter berkata...

kesian kat bag tu

Asma Ahmad berkata...

@ZWAN SABRI
ni pn kra bwu lg ni... :(

Asma Ahmad berkata...

@r-5
hehehe... pnganggur lg la.

Asma Ahmad berkata...

@nelly
isi pyung ngn towel kcik ja...

Asma Ahmad berkata...

@belogkiter
2 la. cian lg kt tuan beg... :(

Catat Ulasan

Baca sudah.. komen la pulak. :)


Unborn 8.0 Pink Pointer