Selasa, 15 Mac 2011

bilaku rindu, aku makan tempe

assalamualaikum

sungguh aku skang ni tengah terliur... cam org mengidam. HAHA. mengidam la sangat. padahal tadi da dapat makan pun... menu kita pada ari ini ialah sambal goreng tempe. ummpphhh!! terangkat!! :p



lately, aku asa banyak entry aku cita pasal makan kot... =.=
ouh, tadi da makan cendol gak. hehehe... ari ni makan nasi ngn tempe. sodap... tapi pedas sangat la pulok. aku xtahan makan pedas2...

tapi kisah bila aku makan nasi ngan tempe ni, tingat la plak zaman kat poli dulu... memang menjadi hidangan pilihan di kala ingin mengisi perot yg amat kelaparan setelah seharian menuntut ilmu. hehehe... blok aku ngan kafe tersangatlah jauh. so, time beh klas ja musti terus singgah kafe sebab malas da nak turun lagi. da la dok kat tingkat 5. huh...

bila jenguk2 menu kafe aku mesti cari tempe sambal ni. kira tempe ni memang main dish la. hehehe... makan nasi ngan tempe boh kuah sket pun da bleh telan... maklum la, jimat kot. makan camtu dua hengget jew kot. hehehe... rindu plak la kt roomate kegilaan aku kan. huhuhu... aish... aku sendiri da terliur tengok pict tu. so, kesimpulannya di sini, aku kena turun p makan nasi ngn tempe. skang!! :p
tima kaseh daun keladi. lain kali baca lagi. :D

12 orang suda komen:

Henry Zackery berkata...

perrgghhh !! lapar teros tgok pic nie :D

Uji Kehebatan Keyboard Anda Disini

iniialahaku berkata...

lma xmkn tempe...wlaupon ku xmnat tpi rindu...haha

hEartlEss berkata...

@Henry Zackery
cpat dptkan tempe anda skang!! XD

hEartlEss berkata...

@iniialahaku
xmnat tp rndu?? blsah jew. jnji sodap... :p

nohoho =) berkata...

sedap ni...hehe

nelly berkata...

Orang kata makan ni boleh pandai .hehe

♥dG♥ berkata...

xsuka sgt dgn tempe. huhu

Henry Zackery berkata...

adus x update blog lg ke?? T___T

10 Wantita Paling Disukai Lelaki Di Dunia

hEartlEss berkata...

@nohoho =)
mmg sdp la... :)

hEartlEss berkata...

@nelly
aik?? yaka?? kna mkn byk2 la. hehehe...

hEartlEss berkata...

@♥dG♥
klu msk smbal cmni, msti suka pny. :p

hEartlEss berkata...

@Henry Zackery
tggu2... xda topik lg. =.=

Catat Ulasan

Baca sudah.. komen la pulak. :)


Unborn 8.0 Pink Pointer