Ahad, 13 Februari 2011

kisah di sebalik belon yg xbernyawa

assalamualaikum & salam sejahtera

entry kali ni aku nk citakan satu kisah belon. hampa suka main belon x?? kalau kecik2 dlu memang suka kan main belon. da besaq2 pun suka main jgk. macam2 jenis belon ada.belon plastik, belon ayaq, belon lam tiub tu... semalam aku main belon lagi ngan hilmi. budak ni addicted sgt ngn belon. xpaham aku. so, malam tu aku main ja belon tu. tapi semalam aku da tiup n ikat belon tu. hehehe... good improvement tu tw x!! :p
aku ni memang trauma ngan belon sejak satu peristiwa hitam yg menimpa diri malangku. sob3... nk tau kew kisahnya??

cantik kan2 belon...

xmau taw pun aku nk cita gak. wahahaha... oke2. dlu kan time aku comel2 kecik2 dlu. umoq aku time tu lam 5 - 7 tahun kot. xingat la plak... aku tidoq umah sepupu aku. main ngan anak menakan pupu la. ( anak kpd sepupu aku ) umoq ank menakan spupu aku sebaya ngn akak yg beza kami juz stahun jew. kami main belon la... aku pn ngn semangat yg berkobar2 tiup belon tu sepenuh ati... tiup punya tiup punya tiup. pooom!!! tu dia... meletop la belon tu. aku pn xpasan kot belon tu da besaq. mana nak reti g besaq mana belon tu leh tiup. hehehe... akibatnya terhadap diriku?? :(
aku mengalami trauma berpanjangan. HAHA. muka aku bengkak tau. huhu... teros aku xmau main da. dk lam bilik teros la... sejak2 tu sapa pun jgn dk sua la belon kat aku. aku mesti lari. aku takot!! tapi kalau belon yg kempis xtiup lagi tu aku berani la... XD
time sem dua kat poli dlu da masuk explorace... ada satu game tu kena tiup belon. gila kentang aku gelabah time tu. suma ahli wajib. kena tiup belon sambil jalan itik sampai belon tu pecah. sebab lam belon tu depa da bubuh jawapan soalan. aku tiup xmo kembung2 jugak belon tu. rela dalam terpaksa aku tiup jugak belon tu. tapi mata da berayaq time tu. huuu... cian kat aku. HAHA. member aku mai tolong aku. dy cucuk ngan jarum. tapi malu gila la orang lalu lalang kat kawasan kami main game tu... =.=
tapi skang aku da xtakot belon k... hehehe... agaknya la. :D

belon ni aku xtakot sbb kalau pecah pun xsakit. HAHA.
tima kaseh daun keladi. lain kali baca lagi. :D

2 orang suda komen:

Catat Ulasan

Baca sudah.. komen la pulak. :)


Unborn 8.0 Pink Pointer