Rabu, 23 Februari 2011

i'm soooo hot

assalamualaikum

entry ari ni akan berbaur marah yg terlampau...

bikin gua panassss... hah. aku xtaw pa masalahnya. laptop aku atau aku?? =.=
napa kt chrome xleh nk sign in blog lak??


bengang toi la... aku suka on9 kt chrome ni. mozila ngn ie mmg aku jarang pakai. sebab kdg2 mozila ngn ie jd cm bangang2 ja... bila da jadi cmni perasaan amarah aku membuak2. huh!! kna r plak bka kt ie. xbesh lgsg. slalu da besa bka kt chrome... aishhh... dr semalam pa kna ntah. ini telah membuatkan semangat aku tuk blogging mati serta merta. ( tapi dan lg nk post entry ) =.=
kawan2 sila jgn takot2 tuk singgah blog aku k... kt atas tu hulk jinak. haish... mood bengang lg. sabau... sabau...

tima kaseh daun keladi. lain kali baca lagi. :D

2 orang suda komen:

Fariza Fauzi berkata...

ingat kan im so hot tu nk ckp u gojess..
hahaha
ok ok...chill bebehh.,..:)

Asma Ahmad berkata...

@fariza fauzi
igt nk ckp g2 gak. tp t org kta statement pasan lak. hahaha...

Catat Ulasan

Baca sudah.. komen la pulak. :)


Unborn 8.0 Pink Pointer